Funderar på framtiden...

Publicerat: 2009-03-17 09:25:02

Det snurrar å yrar i mitt huvud!! Man kanske ska leva lite mer för varje dag istället för att hela tiden blicka framåt..

Eller?


Ja e yr, har sovit som en yr höna inatt.. förkyld är ja oxå!!


Idag ska ja jobba eftermiddag, ska ta mig ut till romme med Dejsy nu på morgonen.. medans magnus sover!! Han kom hem kl 8 imorse efter hans jobb.. så han blir nog å sova ett tag till!!


Kändes som riktig vår imorse när ja vakna, vaknade av fågelkvitter och att solen lyste mot vårat fönster.. jag som vänt om dygnet sen min sjukskrivning och inte varit uppe innan halv 10 på länge när ja varit ledig var uppe redan vid halv 9...
Å de, tack vare att våren e här.

Jag blir nästan ledsen, så efterlängtad e våren av mig :)

Såå.. ska passa på att njuta av den nu och åka ut i romme o leta tussilago!!

Ha en underbar dag!!

KRAM!

Kommentarer ♥
♥ Maria

Tussilagon va väl lite å ta i? =) Brukar du gå i elljus spåren i romme eller varför just romme? Ja härliga vår!!!

Hoppas du känner ett inre lugn (va poetiskt, men hittade inget annat ord) idag än va du gjorde igår!

Kram på dej

2009-03-17 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback