Michael Jackson RIP.

Publicerat: 2009-07-07 20:17:25

Imorse när jag skulle åka till ortopeden i falun, lyssnade jag på ett tal om Michael Jackson och därefter spelade de den här låten..
Och jag fick en, kanske 2 tårar i ögonen.

Det är på ett sätt tragiskt att de ska göras så stort av hans död men inte av hans levande.. vem fanns där då när alla rykten om honom uppstod? Vilka stämde och vilka var falska..
Är detta ett sätt för människan att tjäna pengar på? Genom att spela på hans död..

Jaja, det där kan man ju spekulera hur mycket som helst om men jag tror att det mesta vi fått höra har varit falskt och kommit från avundsjuka människor som  varit ute efter att utnyttja en situation hos en Världskänd och Unik människa för att tjäna pengar.
 
Här kommer iallfall låten som jag föll en tår för..


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback