Thai-massage!!

Publicerat: 2008-07-11 17:59:14

Inte varje dag man provar på och tom utan att besöka thailand..
Men det har ja fått idag i ca 90 min.. På en madrass på golvet..  Det var skönt men gjorde ONT!
Ja upptäckte att ja e stel som en pinne i de flesta av min a kroppsdelar, framförallt axlar och rygg..Kan det komma från FRISÖRyrket kanske??
Så en ggn i månaden ska ja dra lös mina leder och muskler bland thaiarnas händer+ att det e dags för streching efter träning!! Nuså...
Känner mig lätt näsan så att ja skulle kunna flyga.. Konstig men skön känsla..


Kommentarer ♥
♥ Johanna

Fan va skönt =) men jag vet det gör ont, men ändå är det sjukt skönt!!

2008-07-12 @ 10:09:05
URL: http://lundinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback