Inspiration, Blond!

Publicerat: 2011-01-20 16:26:53

Är du Blond och funderar om du ska byta hårfärg?
Ett tips kan vara att prova olika typer av nyanseringar på en blond grundfärg som bilden ovan.
Supersnyggt och ger mer liv och rörelse till dig som är Blondin!
En nyansering är oxå ett perfekt sätt att prova sig fram lite granna bland olika nyanser av blondt om man känner sig lite "rädd" för att släppa den nuvarande nyans man har helt och hållet! En nyansering släpper med tiden om man inte håller efter det väl med ex pigment inpackning eller andra produkter som innehåller det pigment du tillfört ditt hår alt använder Color produkter som hjälper till att bevara färgen.
De flesta blonda tjejer har en tendens att fastna i samma färger och har svart att ta sig ifrån just den nyansen ( inkluderar även mig tidigare) Kanske har man alltid varit blekt, använt kall nyansering (i vissa fall) men framförallt överkonsumerat silverschampoo, och efter för mycket användning fått kallare toppar än botten. Det kanske inte syns på långt håll men om man kollar nära kan det se mindre bra ut.
I dom fallen är det såå viktigt med en bra grundfärg för att sedan kunna behålla den med silverschampo!
Om jag var där jag var förut, och var blond och blekt och gjorde nån nyansering då och då så hade jag hoppats på att hitta någon  skulle kunna rekommendera något liknande för mig. För det blir så snyggt och plockar fram personen bakom håret på ett mycket bättre sätt!

För synas, det ska vi göra!! :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback