En dag i skogen!

Publicerat: 2010-09-05 21:12:15
Idag har jag plockat svamp.. men efter att jag hittat 2 fingersvampar gav ja upp! Det fanns bara en massa Oätbar svamp i skogen.. Så det slutade med att jag plockade mossa istället som jag ska använda och plantera blommor med. 

Efter en shoppingtur med syster åkte jag och M med petty och fam till Ålängen(stugan) grillade och mös och medans männen fiska tog vi oss en svamptur i skogen. Efter att jag inbillat mig höra ngt som påminnde om björn och patricia hört ngt som påminnde om varg så började vi att ge upp jakten. Men hon fick iallfall ihop en del bär och jag fick med mig en påse mossa :)

Vilket härligt höstväder det varit i helgen.. riktigt skönt mysväder när man kan börja tända lite ljus och krypa upp i soffan och bara vara!

Det ska jag göra nu!



Tjong tjing..





Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback