Vilket underbart väder!

Publicerat: 2010-06-01 14:39:19
Skulle vilja ligga vid en sjö å bara mysa på en filt idag.. meen jag jobbar, som vanligt! Men det är också kul tack o lov!
Snart åker min M. tillbaka till Norge oxå..Men Bella tar över och blir min nya "sambo" i sommar =) Iaf ibland!

I helgen är det dop för Majken.. dopet kommer att ske i Norn! Jättemysig liten kyrka dit min familj har stor anknytning till, Sedan fika och annat TREVLIGT :) Det ser jag fram emot!
Majken bli bara mysigare och mysigare... hade jag inte jobbat så mycket hade jag spenderat mer tid med henne! Men det kommer..

Nej, nu återgå till jobbet.. 2 klipp å en klipp å färg innan jag får gå hem.. Effektivt arbete blir de!!










Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback