Dop och ÖVERASKNINGS bröllop!

Publicerat: 2010-06-07 19:12:14


I helgen skulle Majken döpas och i samband med det passade min broder och hans puma på att gifta sig! Det vart en riktigt stor överaskning och för de som satt och väntade.

Det känns skönt att ÄNTLIGEN kunna prata om det.. jag har vetat det i ca 2 mån.. Lyckats försäga mig 2 ggr.. Men ingen som räknat ut det ändå! =)

De gifte sig i Norns kapell.. Jätte fint bröllop  och många chockade människor=) Efter bröllopet vart det fest uppe i en stuga i skogen.. riktigt fint ställe!



Här kommer lite bilder!!







Stort grattis till det fina brudparet Och lilla majsan som blivit döpt! Tack också för att jag fick äran att bli fadder till Makjen =)


Kommentarer ♥
♥ Linda Och Johan

Tusen tack själv för all hjälp å fix =) Pösssssssssssssss

2010-06-07 @ 20:37:03
URL: http://anderssonmostrom.blogg.se/
♥ Maria

Så fina dom är=)

2010-06-08 @ 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback