Intensiv vecka!!

Publicerat: 2010-01-29 21:53:22

Denna vecka har varit intensiv, mycket bra! Dock har jag inte tid för så mycket annat såna här veckor, ingen träning, inga vänner, inge mys med min man... Men dom veckorna kommer dom oxå, å då uppskattas allt lite lite extra!
Tjejkvällen var lyckad och det kommer att komma fler, håll utkik på hemsidan för fler kvällar..

Nu väntar en "ledig" helg med lite jobb imorgon sedan LEDIG!! Behöver pusta ut efter en sådan här vecka=)

På söndag blir det förhoppningsvis bröllopsmässa.. det börjar närma sig en tid som innebär mycket Bröllop och Bal.. vilket jag ser fram emot. Mycket fina frisyrer och make-uper!


Idag kan ja leva på den här kommentaren som jag hitta på facebook,
"Evelina Dahlström: Lina Moström är en mirakel frisör, hon kan polera bajskorvar"

Tack för den!!

Snark!


Kommentarer ♥
♥ ida

vi har alltid tid för varandra. även om vi är trötta och griniga som igår ;) Vilken kungkommentar från evelina!! haha :)

2010-01-30 @ 11:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback