Ny vecka..

Publicerat: 2010-02-28 23:43:22
= Nya möjligheter!! Mycket jobb väntar vilket känns kul och jag ser fram emot den här veckan!!

Har tänkt mycket på en sak den senaste tiden, nämligen att prioritera rätt!!
När jag jobbar mycket, har en liten familj och en massa vänner gäller det att prioritera rätt för att orka och hinna med sig själv..
Det är lätt att man tappar sig själv på vägen om man prioriterar fel..
Den senaste tiden har jag dock inte haft tid för så mycket vänner, men jag har haft tid för träning, för min kärlek och för att vara själv och njuta och känna efter.. det jag behövt! Men en annan vecka kan jag priorietera annorlunda om jag känner för det..
För att klara av att driva ett företag, för att klara av sig själv osv gäller det verkligen att lära sig att känna efter vad man mår bra av, vad man behöver och sedan leva efter det!!
Med det vill jag också påminna om glaset med sten.. alla människor har människor runt omkring som inte ger speciellt mycket till just dig, utan mer tar! Medans andra vänner GER och du vill GE den tillbaka.. Dom är värda att tas hand om!!

Dagarna, veckorna och åren går allt för fort så ta hand om tiden!!

Nu blev det lite psykolog-snack men det hör ju till mitt jobb =)

Puss&Kram

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback