Hårets påverkan!

Publicerat: 2010-02-07 17:41:47


Kan en människa bli behandlad annorlunda bara för att den ändrar frisyr?

Svar: JA!

Speciellt av människor som inte känner personen som ändrat frisyr.

Jag har kunder som upplever helt nya bemötanden efter att de ändrat sin frisyr, kunder som sett likadanna ut i många år, kunder som aldrig vågat färga sitt hår och kunder som inte vågat  klippa annat än toppar.
Och.. när de kommer till mig säger de.. - Jag vill att du ger mig förslag. När jag gett förslagen säger de, Jag litar på dig! Och det slutar med att jag får använda min kreativitet för att göra det bästa möjliga( i mina ögon) av kundens hår.
Det e en helt underbar känsla, framförallt den känslan av att kunden känner tillit till mig!

Men självklart är det inte bara håret i sig som gör att ett bemötande förändras utan framförallt e det personen själv som utspeglar en bra självkänsla vilket kan ge positiv energi även till andra!

Men det hör ju ändå ihop..

Det e verkligen inte ytligt att vara mån om sitt utseeende utan det e bara hälsosamt, både för dig själv och för andra!

Har en massa bilder på min mob som jag skulle vilja visa er, men får inte över dom på datorn.. aldrig mer ska ja köpa en LG telefon!!

 

Tjolavippen!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback