Bilder från tjejkvällen..

Publicerat: 2009-10-04 19:54:54



Maria och Sofia visade sockermängden i olika livsmedel genom att lägga upp ett antal sockerbitar framför varje produkt. De mätte även blodtryck och lite individuelle hälsorådgivningar.


Sara fick pesronlig makeup rådgivning från Mary kay. De har både hudvårdsprodukter samt mineral makeup som jag kommer att använda mig av på salongen, produkterna finns även till försäljning hos oss.


Jag stylade alla personer i olika frisyrer samt gav individuella tips av produkter.

 



I pausen bjöds det på nybakta ciabattan med fyllning samt äppelkaka, till det serverades det kaffe och Te.





Det vart en hel-lyckad kväll och så gott vi vet var alla nöjda :)

Det kommer fler tjejkvällar med olika teman så om DU inte var med denna ggn är du välkommen till nästa ggn.

Jag skriver ut i tid när nästa tjejkväll infinner sig.

// Lina


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback