Idag blir det kakbuffe..

Publicerat: 2009-05-03 14:37:12
Vi har bestämt att vi ska ha kakbuffe idag..  jag,myran,siken,fia,majs blir det iaf.. det betyder att det blir 5 olika bakverk.
Spännande å se vad alla har bakat å god va vi kommer frossa idag=)

Jag har iaf gjort en Chokladmarrängpaj.. har aldrig gjort det tidigare så har ingen aning om hur den smakar.. men jag hoppas på att det blir smaskigt!
Den ser iaf väldigt god ut..

Igår var ja,magnus,hans systrar och pappa till rättvik och gick på marknaden hela dagen.. Mysigt!! Vi köpte inte mycket.. Men åt langos som hör till marknader och äts max 1 ggn om året av mig.. gott är det!
Efter det åt vi färsk munk och drack kaffe..  Passade perfekt då vädret där inte alls var lika varmt som hemma på terassen (konstigt!?=) E ju alltid vindstilla och hett där!

På kvällen åkte ja å majs å handla kycklingsallad och lite snacks till vår spakväll som vi skulle ha..
Blev som vanligt mycket snack å lite verkstad.. men vi fick iaf i inpackning å håret och så vart det lite fotbad sedan en hel del tjejsnack med fruktansvärt dålig humor=)

Nu ska ja å Dejsy ut å gå innan det  e dags å åka å frossa=)

Ha en skön dag!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback