Underbart med massage!

Publicerat: 2009-03-30 17:31:33
Idag har jag och Elisabeth bytt tjänster.. jag har fixat hennes hår och hon har fixat min rygg=) och gett mig iavslappningsmassage.. hur underbart skönt/ont som helst.. snurrade riktigt i kålan efter den massagen i nacken.. E ju där jag e spänd. Hon gav mig en massa avslappningstips och tips när man e stressad.. hon kände såklart att mina spänningar i nacken kom därifrån.
Så nu är det andning som gäller..
Elisabeth är också egen företagare men har lärt sig hantera stressen som man lätt kan få som egen.. ja som e ny i branchen som egen.. kan behöva lära mig det!! Gillar full fart,  men inte att det svider i magen när ja känner mig stressad.. då kan det var dags att hitta lite knep för att bota den"inre" stressen..
Något som jag iaf kommit på e att jag behöver göra en del förändringar i mitt liv för att ja ska klara av de krav som mitt yrke ställer på mig.. Att faktiskt erkänna för mig själv vilka krav jag egentligen har på mig själv.. och för att jag då ska få mitt sociala liv, min realation, mitt jobb att funka behöver ja verkligen hitta en balans i allting och stå upp för vad jag orkar och inte! Mitt jobb är prio 1 just nu..
Ja e sämst på att säga NEJ ibland.. därav min velighet jämt och ständigt!!

Jag älskar mitt jobb, och ska bli ännu bättre.. så det e dags att prioritera rätt nu!!

Det som passar andra kanske inte alls passar mig. Alla lever vi ju olika liv och är i olika tillfällen i livet jämt och ständigt!!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och njuta av ledigheten=)

Tack för att jag fick svammla av mig lite:)

Kommentarer ♥
♥ Maria

Åh, men det låter ju jättebra!

Fast är det lite fröken ågren från helgen som ligger bakom prioritera rätt? :)

Jag stöttar dig i vilket fall! pözz på re! :)

2009-03-30 @ 23:12:44
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Majs

Bra sötnos att du tar hand om dej själv! skönt å få sätta ord på sina tankar.

Puss å Kram

2009-03-31 @ 21:19:19
♥ Majs

Bra sötnos att du tar hand om dej själv! skönt å få sätta ord på sina tankar.

Puss å Kram

2009-03-31 @ 21:19:49
♥ Majs

Hej sötnos bra att du tar hand om dig själv! Skönt och sätta ord på sina tankar.

Puss å Kram

2009-03-31 @ 21:22:33
♥ Majs

Hej sötnos bra att du tar hand om dig själv! Skönt och sätta ord på sina tankar.

Puss å Kram

2009-03-31 @ 21:22:37
♥ Majs

Det ja vill ha sagt är att det är bra att du tar hand om dig själv! HAHAH ja hade som du märker lite problem med din blogg i går=)

2009-04-01 @ 12:39:35
♥ Anonym

haha!! tack majs=)

2009-04-01 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback