krokodiltårar..

Publicerat: 2009-03-23 16:19:20
Jag kommer gråta krokodiltårar ev avundsjuka när Ida lämnar Borlänge för att åka till thailand och njuta av sol,bad och värme och angtagligen en hel del annat ;)




Hawaii avskeds-mat-träff ikväll.. så hon klarar dessa 3 veckor utan hawaii!!
Ska även färga hennes fransar och bryn så hon inte ser ut som en albino i thaialnd( ida, du vet att du alltid e finast i mina ögon) :)

Ja har klippt å färgat håret.. inte riktigt van än, men känns helt ok än så länge.. e mörkare i hela håret. Slingor i det blonda och en mer brun nyans på höger sida under luggen och en bit bakom örat. Har en kort,spretig lugg, e det som känns mest ovant. Men ja vänjer mig!!

kanske kommer ut en bild såsmåningom=)

Kommentarer ♥
♥ Maria

Åh, blir kul att se nya frillan/färgen ikväll:) Och hawaii kommer ida äta mer än någonsin i thailand! De kan jag slå vad om!!=)

2009-03-23 @ 17:30:50
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Mangan

Ähh gumman..

Skit i thailand!

Vi åker på utomlands vi oxå snart!

Till Åbo på en dagskryssning..=)

Det är grejor det! =)

2009-03-24 @ 01:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback