Mitt liv e "på benen" igen...

Publicerat: 2009-02-03 21:11:49

Mitt liv är "på benen" igen..

Ääääntligen.. har jag börjat leva ett "vanligt" liv igen.. Jag kan gå promenader, jobba, umgås,shoppa,gosa,träna och känna mig nöjd med mig själv igen. Det är underbart vad livet kan kännas underbart när man har 2 fungerande ben igen..
Det har verkligen varit en lärorik tid kan jag lova.. om man är rastlös/stressad.. Skada ditt ben. Jag lovar.. du slappnar av.. Du har inget val:) Men u det kommer mycke gott.. jag har iaf lärt känna mig själv!! Och jag gillar inte att stressa, men har inte vetat bättre.. jag har inte vetat hur det är att inte vara på topp hela tiden.. Ända sen mitt "vuxna" liv börjat har jag haft höga krav på livet,mig själv och allt runt omkring.. allt skulle vara Perfekt.
Riktigt så funkar det inte att leva om man ska hinna med de som betyder mest för en.. och leva ett liv som man mår bra av själv,för sin egen skull.

Jag ska börja blogga igen iaf, så ni får nått att roa er med kvällarna igen:)

Kan vara skönt att skriva av sig ibland.. har saknat min blogg/mitt liv en aning.. Men Im back in business!!

Nu kommer Ida, så ska kila ner sakta men säkert i trappan!

Se hela bilden
Ok, inte riktigt i den formen än.. men snaaart!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback