Min 3e dag som egen..

Publicerat: 2009-02-07 18:42:24
Jag kan kalla mig egen företagare.. Jag jobbar på en salong, Headbanger i falun.
Vilken känsla det är att vara egen. Det passar mig som fisken i vattnet..
Att jobba som frisör kräver inte bara att man kan klipppa, det kräver stort engagemang, service, kunskap och att få ge av sig själv till andra som bara den, att få kunden att känna sig i fokus/centrum, att lyssna och kunna ge råd om det behövs, både vad gäller personens hår och privat.. Och det man ger, ger man åt fleeera personer per dag.Vissa dagar mer än andra.
Därför är det så mycket roligare att jobba åt sig själv, man ger på nått sätt ÄNNU mer: Det är kul, man blir glad och ja tror inte att man ens blir speciellt trött!

Headbanger är en väldigt "inne" salong i falun, många yngre kunder.. och många som vågar ta ut svängarna..  såna människor är underbara! Dom har en självkänsla som inte sitter i sitt yttre.. Dom är nöjda med sig själva för att dom är dom!
Och såna människor utvecklar även en frisör!

Vi kommer snart att börja med internetbokning vilket jag tror riktigt mycket på, bekvämt att kunna boka hemma utan att behöva ringa.


Detta är salongen.. hur fin som helst!

Ikväll blir det melodifestivalen och lite mys här hemma!!

Dagens : Älskade idas kill på min armar igår
kväll:) Underbara vän!

Kommentarer ♥
♥ Ida

Du är underbar!! Du skulle vart med oss igår å myst hos Maria, det var trevligt=) Istället för att sitta i källaren o läsa brev;) hihi..När ska vi killa varandra nästa gång då? ikväll? haha puss söt

2009-02-08 @ 12:17:30
♥ Ida

Och..jag tycker fortfarande att det är grymt att du är egen!! Coolt! =)

2009-02-08 @ 12:18:27
♥ Johan

Hmm...lite egen och anställd menar du..:)

2009-02-26 @ 06:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback