Fullspäckad dag..

Publicerat: 2009-02-16 16:28:14
Tills nu...

Vakna av Lindas meddelande 09.50, hej lina, jag står nu utanför banken,det lär gå fort, ska jag komma förbi dig efter?=)
Upp fort som attan, gjorde mig iordning, sen ringer dörren, hon e här å ja e halv klar.. men var dock snabb.. klar på nästan 15 min:) Åkte å letade tatueringsstudiosar men alla var stängda så blev lite shopping på kuppan och jysk sen tillbaka till tattoo.. Linda som är "tatueringsmissbrukare" :) bokade självklart tid, medans veliga lina inte kunde bestämma sig för vad hon vill göra!
Men såg en del fint, svårt att bestämma ändå när man ska kunna stå för den och ha den på kroppen resten av sitt liv. Inte bara att ta vad som helst..

Sedan hem, ärenden på stan, hämta marias bröllopshår, gjorde bankärenden och shoppade ett par björnborg skor..
Nu blir det inge mer shopping denna månad.

Nu ska ja laga kvällsmat, städa sen bara ta det lugnt här hemma med mina älsklingar!!

Hörs..

Kommentarer ♥
♥ ´Linda

Hahahaha tattuerings missbrukare =) japp thats me! Tur man hittat en shopping vänn som e lika glad i shopping...hehehe...MEN det e ju tur min kära "man" lärt mig lite ekonomi =) Vi får höras söt..natt natt

2009-02-16 @ 21:37:58
URL: http://anderssonmostrom.blogg.se/
♥ Maria

Men lina, jag visste inte att du ville göra en tattoo?=) visserligen sitter den ju hela livet, men man "glömmer" att man har dom... inget man tänker på.. (eller fan, är det bara jag som glömmer? för att jag är demento?).....

2009-02-18 @ 13:09:18
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Anonym

Hej Plupp =)

2009-02-20 @ 01:28:37
♥ Lina

Mycke möjligt att det bara e du som glömmer maria=) alla vet vi ju hur ditt minne än=)

2009-02-21 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback