Fettis-Dagen.

Publicerat: 2009-02-24 22:27:24
Der var så det hette va? den dagen som precis börjar passera..,
Ja hoppas det, för ja har svullat, åt inte bara min semla, åt ju även idas mandelmassa, å e ju det som e mäktigast.
Mådde riktigt illa efter den fikan som vi tog idag ja,ida å majs.
Men det stoppade mig inte från att trycka i mig en glass på kvällkvisten.. e man dum ibland eller? haha.. va ju sugen men blev mer illamående!




Ja, ja va dum! men ska gottgöra det imorgon.. träning imånbitti innan jobbet tänkte jag!

Det börjar närma sig kryssningen, vi 6 brudar ihop på en kryssning, kan inte bli annat än fruktansvärt KUL!!

Tyvärr maria men ja kan inte roa dig mer än såhär, är dötrött.. så nu blir det sängen nästa!
Lovar att ja ska gottgöra sig vännen, men hoppas du står ut sista tiden på jobbet trots mitt inlägg:)

Godnatt!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback