Dagarna som varit..

Publicerat: 2009-02-21 14:09:02
Har jobbat och jobbat dom senaste dagarna och pga av min omställning från att inte ha nå krav alls till att ha stoora krav på mig själv igen e ja heelt slut när ja kommer hem.. Haha.. va man kan vänja kroppen snabbt.
Har haft en del kunder, mer än vad jag brukade ha på svea blond faktiskt.. så det e kul.. Å kunderna på salongen e i väldigt olika åldrar..
Men de flesta jag har klippt/färgat har varit i yngre åldrar, medelålder ca 18. Rätt svårt att få igång en bra kommunikation med tjejer/killar i den åldern.. men tror samtidigt de är ganska nöjda med att sitta tysta och läsa lite under tiden jag arbetar. De äldre däremot.. dom brukar kunna tala.. så bra med lite omväxling.
Idag har jag jobbat 4 tim och hade fullt 3 av dom timmarna.. Skön dag:)
Ska nu i dagarna ut med annons i annonsbladet..

Får se nu hur den blir.. Lätt att bli självkritisk när man ska ha ut sitt ansikte i annons!
Utöver det fick ja min allahjärtansdag överaskning av m. igår som jag vi inte hunnit med, det var bla ett presentkort där han gör allt jag vill under en veckas tid.. .diskar,städar,ger massage, dansar bugg :) Detta ska bli en riktigt skön vecka!!
Fick även ett fint brev och godis såklart=) har redan utnyttjat min första massage, men det var inte min sista..
Dock vet ja inte hur vi ska hinna med å lära oss bugga på en vecka.. nån som vet om det finns nån intensivkurs? :)

Nej, ha en bra dag allihopa. Det ska jag ha. :)


Kommentarer ♥
♥ Maria

Åh... världens bästa alla hjärtans dag present! Skicka hem honom till mig, jag behöver ha städat! Och han skulle ju göra allt du sa åt honom att göra... :)Är det inte danskurs söndagkvällar på stora björn? Typ klockan 17! :)

2009-02-21 @ 22:16:09
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Ida

När ska jag komma? Han kan väl klia och massera oss båda? Fungerade ju bra senast å laga middag till oss båda så..=) hihi

2009-02-22 @ 01:34:47
♥ Lina

haha.. visst var det väl bra, allt en tjej kan önska sig:) tack för tipset, men kom dock på att han nog hade i baktanken att ja kan ju inte dansa än:( haha.. då passar han på!! Å ida, ja återkommer när det är dags för nästa omgång=)

2009-02-22 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback