Bröllop!

Publicerat: 2009-08-31 19:43:31

Har haft en helt underbar helg och har njutit fullt ut tillsammans med min kära syster som i helgen gick från Moström till Barman.

De gifte sig i Norns kapell, ett mysigt kapell i Norn där alla barn i familjen döptes. De hade anlitat en tjej, Liza Nilsson heter hon, från Gustavs.. som sjön. Och en finare röst än hennes får man leta efter, Hon var så duktig.

Iallafall, jag var tärna tillsammans med näbbarna Joline och Stina.

Och Bröllopet Var så lyckat och berörande att jag aldrig varit med om liknande, vart så rörd av att se dom så lyckliga och fina.

En massa bröllopskort togs och därefter åkte vi vidare mot Solvarbo där mina goingar Ida, Majs, Bella Å Sofia hade förberett med välkomstdrinkar, dukat och gud vet vad de hade gjort, en hel del=) till hjälp hade de även Vappo, Evelinas mor.

Vi åt, lekte, talade, sjön dansade,sjöng karaoke, och njöt av alla roligheter och trevligheter som hände.

Å om ja får skryta, ja fick beröm för min sångröst(har aldrig tidigare hänt) :) men flera sa att ja sjöng så bra och ja sög åt mig av komplimangen.

Det nyblivna brudparet fick äran att åka och spendera en natt i en svit i tällberg och njöt därefter vidare i jacuccin samtidigt som de njöt av god dricka och skön musik.

Totalt, 100% -igt, otroligt, underbart lyckat :)

En låt som Liza sjöng på bröllopet var denna( hon sjöng den bättre än björne)

 

Bilder kommer!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback