Har målat och fixat klart bilen..

Publicerat: 2009-04-22 19:29:09

Var ju å besikta bilen å som alltid med bilar födda för 00 e det ju nått strul.. Denna ggn var det bromsarna. Så det blir ombesiktning..Var inget stort som behövdes göra.. men det tar ju tid.. tar alltid mer tid än man tror när det gäller bilar!
Vart iaf kvar hela dagen.. men passade på att hjälpa mamma måla vardagsrummet under tiden.. Nu blir det Vitt vitt vitt!!

Är så glad att man har en pappa som kan bilar iaf.. Guuu va man sparat pengar på det.. han e guld värd min far!!

Passade ju även på att städa bilen då en gubbe ska kolla på den imån..
Fick nämligen en lapp på bilen när jag var å jobba där det stod..

-Ursäkta min framfusighet, men du har inte tänkt sälja din fina KA eller? Är ute efter en vit och dom är väldigt ovanliga.
Så om du har tänkt att sälja den vore jag jätteglad om du hör av dig till mig. MVH/Svante

och sedan hans tel nr...

Jag funderade över detta ngra dagar men tänkte sedan att jag kan ju iaf ringa och kolla vad han har för bud.

Nu ska han kolla på den mer imån och får jag ett bra bud kan jag absolut tänka mig en annan bil.. å då gärna en KA faktiskt.. dom e så smidiga!
Ja vet, borde ha en kombi med tanke på dejsy.. men hon trivs bra i baksätet säger hon=)

Iaf, får ja ett bra bud så säljer ja den annars behåller ja den!

Haha.. på fredag ska ja, magnus, fia, fredrik, fia å anders å kolla på Revy.. Det är utvecklingstörda som spelar så det ska bli intressant:)

Annat som händer är ex att jag anmält Dejsy till en blandisutställning så den 9e blir det utställning i Uppsala..
Så nu e det lite lätt diet för hennes del.. blir knäckebröd och morot till godis ett  tills dess=)

och..

valborg och uppsala e inte riktigt bestämt än.. har ju mitt J*vla knä att tänka på+ att det e en mys kväll då ja gärna vill gosa med min älskade!

I början på Maj ska jag å Stina till Gävle på Elvis föreställning, det är oxå utvecklingstöda..

Många såna revyer nu.. ja hoppas det kan bli lite kul... det är omtalat iallfall=)

Annars e det dax å köpa peace and love biljett nu, det börjar närma sig.. å det här året kommer det bli GRYMT!!





Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback