Dagen som varit!

Publicerat: 2009-04-01 22:23:21
Sov som vanligt liite för länge..  gick upp, ut med dejsy! Njöt av den blå himlen och det underbara vädret..
Frukost, banken, tanka sen åka till jobbet. Hem, promenad, träna och sätta mig här i min ensamhet.
Magnus e å jobbar..men ledig 2 dagar efter ikväll! Ovant när vi varit hemma så mycket förut, bli stor skillnad att börja jobba båda 2 igen.. Men desto roligare att träffas när man inte träffas lika jämt!

Jobbade kortare dag idag.. 5 tim.. fick iallfall 3 kunder idag! Bra för att vara onsdag.. Imån ser det bättre ut däremot!
På fredag är det färgkurs, ÄNTLIGEN! En aning stressande att stå och jobba med färger när man inte fått nån kurs i vad man använder! Men snart iaf.. ska bli en STOR lättnad! PÅ fredag ska vi även gå igenom olika nya färgtekninker.. Ska bli kul och lärorikt att se!
Sedan är det blååka till Stinis som gäller.. Äntligen ska vi fira våra födelsedagar!! Det har inte varit lätt att fått till det mellan en småbarnsmamma och en egen företagare!
Där blir det god mat, efterätt och en jäkla massa snack!! Så länge sen det var som vi träffades så kommer vi garanterat prata våra käkar ur led:)
Har saknat henne min sötnos!!  Men det blir verkligen stor skillnad när den ena har barn.. vi lever ju så väldigt olika liv.
Men trots det har vi ändå myycket att prata om.. och desto mer kommer vi ha den dagen vi e på samma plan i livet!

Imån e det ladda för kvällsjobb.. jobbar till 21 imorgon! Tors har vi nämligen kvälls-öppet! Rätt skönt faktiskt..

Nu ska ja ta mig en apelsin och invänta sex&thecity och min kar!

PUSS!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback