En Ny Vecka..

Publicerat: 2008-09-29 10:14:51

Det är måndag och min första arbetsvecka på ett tag nu.. Ska bli skönt på ett sätt at komma igång och göra ngt.. Trots att jag egentligen bode vara hemma ett litet tag till för mitt knäs skull.. Men men..Jobbar man i ett litet företag som e nystartat så får man ställa upp.

Satt precis och kollade på träningsmaskiner som man kan använde när man har ett skadat knä.. kollade på en crosstrainer, det kan funka då man står i ganska lika läge hela tiden och knät blir inte alltför belastat.
Trots att jag är skeptisk blev jag även lite intresserad va en tränings-apparat från tv-shop som heter Leg-Magic.
Jag var in och läste lite andra kommentarer om den på nätet och de var över förväntan..
Så vi får se det kan vara något när träningslusten kommer över mig..

Igår var jag å pappa ute å gled i hans nys Cab.. självklart vill han visa upp sen, stolt som han är! Så vi åkte till solvarbo marknad och kikade lite,det e roligt hur man funkar,det enda man köper på en marknad e brända mandlar och en rem men ändå ska man dit å kika.. E lite mysigt på nått mystiskt sätt!
 Åkte sedan vidare och planterade lite blommor på min farmors grav.
Kvällen avslutades hemma hos Ida med sara och maria och en massa tacos..
En bra dag helt enkelt..

Å Ikväll kommer min älskling hem.. som man kan sakna varann på så kort tid ifrån varann. Speciellt på kvällarna och nätterna.. Bara bra att få sakna lite ibland=)

Idag ska vi även lämna in kontraktet på vår lägenhet så vi kan få flytta in mitt emot så snart som möjligt.. det ser ja fram emot=) Älskar att flytta och den här flytten blir den enklaste hittils då vi bara ska flytta 2 meter bort!
Så kul att få göra om lite och även få större utrymme runt omkring sig..  Och öppen spis i vardagsrumnmet är inte fel..

Jaja. får se den dagen jag är 100%nöjd med det jag har.. jag vill alltid ha det bättre..

Ha en bra dag!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback