Hockey,hockey...

Publicerat: 2008-10-17 21:51:42

Leksans-hudiksvall och noll insatt. Det enda jag vet är att det står 5-5 i matchen..
Jag har en frustrerande kar bredvid mig som pustar å stönar över dommarn! Själv sitter ja bredvid och gör.... typ ingenting!
Vi har nyss ätit bakpotatis med röror, blev tom liiite alkohol till det. Första ggn på en bra lång tid..
Drog innan det en snabbis till kupolen med Min bästa IDA! Hon skulle lämna tillbaka och byta ett linne och jag passade på att köpa mig ett par skor som ja kan ha nu som e bekväma och snygga.. har inte överflödigt med bekväma skor hemma(utan klack) Så blev ett par vita Lacoste på stadium.. Kommer garanterat komma till användning både nu och efter nästa op.

nej, får se om min kar lugnat sig, matchen e då slut:)


Kommentarer ♥
♥ Mangan

Ja gumman, du har helt rätt!

Du är inte ett dugg insatt med tanke på att Leksand mötte HUDDINGE och inte Sundsvall =)



En notering är att domaren var SJUKT dålig fast han hette Claesson i efternamn.

2008-10-17 @ 22:12:04
♥ maria

haha men vad är det med er 2? Magnus, lina skrev faktiskt inte sundsvall utan hudiksvall... och Lina, jag förstår dig, de låter ju typ ganska lika iaf?!=)

2008-10-17 @ 23:01:10
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Mangan

Det roliga var ju att jag skrev Sundsvall med flit =)

För att verkligen bevisa vilket intresse lina INTE har!



2008-10-18 @ 11:34:05
♥ Anonym

Haha!! ja tänk att de aldrig kan erkänna när de gjort ett litet fel? Ojojoj... :)

2008-10-18 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback