Att bli guldsmed på nytt..

Publicerat: 2008-10-08 19:25:14
Nu har ja köpt mitt tidsfördriv tills efter operationen.. har köpt en massa pärlor, trådar, nålar och lim.. så nu ska ja göra massa halsband.. Har även inhandlat tvålmassa och dofter för att tillverka egna tvålar. Perfekt att ge bort i julklapp elller present:) Kul me lite pyssel.. Speciellt nu på hösten!
Får se om ja smygstartar lite innan.. kan nog inte hålla mig.
Sen blir det bara till å skaffa sig ett smyckisroom där ja kan hänga in alla mina skönheter.. Bara för min kära man å börja snickra i hyresrätten, eller inte!


Kommentarer ♥
♥ Johanna

Va kul=) jag köpte också såna grrejer för ett tag sen, men jag tröttnade efter första jag gjorde hahah

2008-10-08 @ 23:02:49
URL: http://jlundin.blogspot.com
♥ Svetlana

Snälla rara kan jag få en tvål då? Need it!! =)

2008-10-09 @ 18:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback