Pyntet framme..

Publicerat: 2008-11-29 11:56:25

Stapplade ner i källarn,vinkade hej vilt med kryckan för att lampan skulle tändas.. Är nämligen en sån lampa som tänds av rörelse. Och mina rörelser får ju inte ens en bommulstuss att blåsa så tog ett tag innan vi vågade oss ner för trappan ja å dejsy!
Kom ner tillslut iaf och lampan tändes, hittade de ja behövde och fick med mig det upp,hade 2 ljustakar,en pyramid,en stjärna,en adventsljusstake, en krycka och en väska i mina händer upp för dessa trappor. Bara hoppades av hela mitt hjärta att ingen skulle komma ut genom en dörr i trapphuset.. och vilken tur ja hade!
Men nu är pyntet uppe,tvivlar om jag ska stryka jul-gardinerna oxå.. men tror ja skippar det då vi ska snart ska flytta! Det får räcka me lite julstämmning i stugan för i år!

Vaknade imorse av att det stank köttbullar..funderade om det kunde vara dejsy som var illa i magen. Men det stank även när jag gick upp och lyckades inte komma underfund över vart det kom ifrån.. nån som steker kötbullar halv 10 på morgonen? Inte helt omöjligt kanske.

Johnossi som han hette, han ja lyssna på igår.. Han va helt ok. Föll mig inte i smaken direkt, kan nog behöva lyssna på Deras låtar några ggr innan jag lägger en större kommentar om musiken.

Men ja ska nog hålla mig från krogen så länge ja inte kan gå riktigt och måste ha kryckor. Känner mig inte riktigt som människa än.. Måste hela tiden vara så fokuserad på mitt ben att ja inte kan slappna av och ha riktigt kul som ja brukar!!

Men snart så...


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback