Livet tills nu..

Publicerat: 2008-11-20 20:46:03
Skola, jobba,byta jobb,flytta,flytta igen och igen och igen,kostrådgivning,frisör,jobba,Norge,Jobba, jobba igen...skadad,opererad. Vad som händer härnäst kan man aldrig vet!
Förhoppningsvis fortsätta jobba ett tag till inom samma branch=) vilket jag iallfall vet att jag kommer att göra! Trivs som fisken i vattnet!
Men något gnager över mig.. ja vill resa å se nått nytt men det får vänta till jobbet är inarbetat och det finns tid och bra tillfällen för resor!
Drömmer mig bort till nått exotiskt land där inget jobb eller måsten existerar!



Men det får komma sen " den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge" Ja får leva på det ett tag till=)
Iofs så vet jag hur mycket jag kommer att sakna Dejsy så resan kanske inte blir alltför långvarig trots allt!!

nej, nu ska ja kolla på film å sluta drömma för ett tag!

Puss å hej!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback