Tuff dag, alltså!

Publicerat: 2008-05-09 21:09:00
Idag har varit en superkul dag på jobbet med tanke på att ja haft 4 färgningar.. Min favorit! Men det vart hårt, klippte emellan och när färgen verkade så satt inte ner eller hade en lugn stund emellan på hela dagen.. KUL men tufft!
Var så trött när ja skulle gå från salongen att mina ben inte riktigt ville ta ett steg.. men ja kom iväg å ja kom å träna.. vilket ja inte trodde ja skulle orka. Ibland måste man chocka sig själv=)

Sen vart det fredagskväll med pepsi och choklad.. Inte fel det heller. Å imån blire lite grilla.. ska bli visad runt och se vad det finns för krogar här.. se om det finns nå trevligt ställe.. En kund jag hade sa att
 "antingen gillar man stället/puben eller så hatar man det.. Man hittar sitt favorit ställe och sen är det där man brukar hänga"

Det har gått 2 veckor sen ja kom hit.. och saknaden efter alla blir liiiite mindre för varje dag.. man kommer liksom in i vardagen här lite granna och vänjer sig lite med ensamheten och utan det "vanliga" som händer i vardagen hemma! Vilket e skönt.. då e det lättare att ta tag i saker att göra om dagarna oxå!

På söndag e det fjällstur igen å på måndag om det e fint väder ska jag få komma å hälsa på vid en stuga som Franks papi äger.. då skulle ja få komma dit på kaffe=)

Sen längtar ja efter att få träffa mina sötnosar på onsdag!! Ser fram emot det...

Puss puss!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback