Ledsen..

Publicerat: 2008-05-17 16:24:23

Om ja e dålig på att skriva=)

Men här kommer det senaste.

Idag e 17e maj och det e inte bara bara bara.. utan Norges Nationaldag! Stort för norrmännen e det.. så vi har varit och kollat på 17e maj tåget här inne i sogndal. Så nu har man upplevt det oxå. Var ett låångt tåg med människor,orkestrar osv som slingrade sig runt i sogndal. Bilder kommer sen...

Magnus, mamma,pappa, johan och min dotter e här på besök men de far hemåt igen imorgon.. Det har varit så mysigt att haft lite sällskap och fått lite kärlek här i stugan=)  Dejsy måste nog ha saknat mig lite hon oxå, hon somnar på mina armar på kvällarna. Mitt emellan mamma å pappa.. tom så att magnus somna på dejsys plats igårkväll.. i fotändan alltså..haha!
Ikväll ska ev in till en pub, ta en öl och lyssna på norsk musik å träffa några av de ja umgås me här.. Kan bli trevligt!

Gruvar mig lite för ensamheten igen imån när de åker.. men.. Det man inte dör av blir man bara starkare av:)

Hoppas allt e bra med er!
Take care..


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback