En lustig känsla!

Publicerat: 2008-05-07 21:32:13

Jag är förvirrad.. över massor! Jag e en sån tänkare att ja blir trött på mig själv ibland!
 Livet e för kort för att slösas bort.. Dags å ta vara på dagarna och göra det som tillfredsställer en allra mest,och ta reda på vad det är? Precis.. göra det jag vill.. som jag gör nu.. just the beginning!

Det viktigaste i livet är Gratis!

På tal om nå annat.. igår åt ja brun ost:) ngt som påminner om messmör, men äts som hårdost.. man äter det på våfflor och äter det tillsammans med jordgubbsylt eller hallon sylt.. min nya favorit! varför finns inte brunost i Sverige? Så gott och så flott!

I helgen har ja lust å hitta på ngt me mina nya jobbejäntor.. vi ska ha grillkväll ngn kväll här.. kanske blir i helgen!!

Klart slut!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback