Att jobba som frisör..

Publicerat: 2008-05-21 20:28:37

E riktigt kul om man e på rätt ställe kan jag säga. Jag gillar mitt yrke och känner att ja hittat rätt just nu.
Vissa dagar e riktigt krävanda,jobbiga, stressiga, men samtidigt så e det kul. Det är liksom en del av yrket..
Men vissa dagar e oxå lugnare och kretivare än andra. Men båda dagarna behövs, för att uppskatta de båda dagarna.. Och trots stress osv, e det himla kul.. och jag tror att man med tiden kan slappna av lite mer.

Ikväll vare fotboll, champions leage.. e måste när man har fotbollsfreaket i hytta=) så blir väl å kika med ena ögat!!

Om dagarna e det sig ganska likt här.. dom e sköna å bra, speciellt med lite besök här. Det gör så mycket, att iaf känna en person på stället riktigt..

Förresten så kommer det fler dalafolk hit till sogndal.. inte fel me lite mer svenskar..
Vi ska ha svenska för invandrare här i hytten nån dag förresten.. alla på köpcentrumet vill lära sig svenska=)And im the teacher.
 
see you..


Kommentarer ♥
♥ Eva

Kul när du läggere in kort, idag har vi tränat slalom gick ganska bra. Hoppas det ordnar sig med jobb för Mangan, så ni kan få tillbringa den här tiden i Norge tillsammans. Många kramar till dig å Mangan.

2008-05-21 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback