Snart ska ja hem till Dalarna!!

Publicerat: 2008-06-08 23:01:28
Nu har jag snart varit här i2 månader.. eller ja har iaf varit här nästan 2 månader når ja åker hemåt.
Ska hem å fira vår mysiga midsommar och självklart gå på p&l ett måste när man bor mitt i Festivalområdet.
Ska åka pappas nya båt och testa sov-utrymmet i den. Kanske kanske att ja testar mig på vattenskidor oxå=) borde ha fått någorlunda benstyrka efter alla turer här=)
Hoppas på fint väder nu bara..
Å bara tanken att få träffa Dejsy igen å se hennes blick när ja kommer gåendes mot henne.. det längtar ja efter.. Hon e mitt allt(om ni inte förstått det) =) Saknar tom hennes andedräkt... hur sjukt det än låter.. haha!

Tanken är sen att åka tillbaka hit.. Jag och Magnus tillsammans och bo i Husvagn, faktiskt=) men på ett jäätte jätte fint ställe granne med fjorden,klippor å massa fint.

Det är tungt ibland att vara här själv, inte kunna ringa någon, inte kunna läsa dagstidningen och knappt se på Tv. Så med lite sällskap vore det int e helt fel. Tack den som upfann Nätet.

Husvagn e det bästa och billigaste alternativ med tanke på att vi har lägenheten kvar hemma..

Ge mig styrka att klara av söndagarna:) Godnatt godnatt!!



Blondie nr 1!

Kommentarer ♥
♥ emmy

LINA!! Vad roligt att du snart kommer hem !!! Jag och johanna brukar prata om dej! Å en brudkväll känns inte helt fel då :D !! ÅÅ jag förstår verkligen din hundsaknad!!!!!!!! haha andedräkten :D... vi laddar inför p&l, yeah!.. vad kul att ni sk abo i husvagn, mysigt men kom ihåg att köpa lika "mjukisdress" ;) ses snart!!! kraaam emmy!!

2008-06-11 @ 11:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback