Nej, nu e det dags igen..

Publicerat: 2008-12-24 21:59:41
Nu har det ju hänt en hel del sen sist, julafton, födelsedag och en hel del trevligt som kan vara värt att skriva om=)
Julen går så snabbt och det här året har gått så sjukt snabbt, men det kanske man säger varje år!?
Kom nyss hem från säter, där ja firat jul me familjen, fick ju tyvärr en magsjuk i familjen så mannen min fick ligga hemma och försöka krya på sig.. tråkigt men inget att göra åt!
Hade iaf trevligt med min familj men har inte öppnat en enda klapp, det ska vi göra imån, när vi kan åka båda 2!

Däremot har ja fått presenter, en mixer,prenumeration,stoor matta, träningskläder och presentkort på tatuering.. Inte helt fel trots att man knappt önskade sig nått det här året. Det viktigaste nu e ju att man får en bra dag med dom man tycker om, och det hade jag=)

Imån e det juldag och den årliga festen.. ser fram emot d då ja inte festat på riktigt länge.. blir lugnt imån så ja inte hamnar på sjukan igen, men ska då iaf dricka liite.. e på tiden nu!!
Har fortfarande inte bestämt va ja ska ha på mig, men har ju lite alternativ, så något ska väl passa hoppas jag!

Håll tummarna för att ja inte åker på magsjuka nu... har pillat i mig allt som förhoppningsvis kan minska risken!!

Önskar er alla en riktigt god jule kväller! Själv ska ja nog sova snart, e heelt slut=)

Kraaamar!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback