Julbak för hela slanten..

Publicerat: 2008-12-02 13:50:24
Iår kommer ja nog att baka julkakor som aldrig förr...
Har aldrig varit så kreativ när det handlar om bak... men det e ju kul om man har tid! Å tid e allt jag har=)

Idag ska jag vara på jobbet i några timmar, bara finnas där och hjälpa till och ge lite råd..Ska bli skönt å kul att komma tillbaka lite smått... Saknar jobbet som bara den!

Känner att det går framåt.. kan gå någorlunda ok.. så skönt att se framstegen själv, det motiverar mig till min träning här hemma!
Har fått remiss till sjukgymnast så snart blir det å köra igång med et också!

Kul förresten att Winnerbäck ska spela alla 3 dagar på p&l... kommer dra mycket folk, han är ju BÄST!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback