Resan hit..

Publicerat: 2008-04-27 21:24:39
Det tog ca 10 tim att resa till sogndal och det är ca 65 mil hit från Dalarna, men för att göra det hela lite roligare tog vi ett antal fika pauser på vägen.. Men trots det var ja inte ensam att ha ont i rumpen när vi kom fram...
Fick se mycke fin natur.. Höga berg å djupa dalar..lalallala.... var det också.. väldigt mycke hytter överallt., mysiga fjäll och fina skidbackar.
Har haft besök av min chef nu på kvällen och även hans fru.. de hade ett dussintals med kort som de hade tagit under helgen som jag kikade på.. de hade varit vid kusten, ca 2 tim med bil härifrån och där såg det helt underbart ut..
Imorgon e min första dag på jobbet, var egentligen 1 maj, men ja sa att jag kan tänka mig redan imorgon så det blev glada för det. Det är så himla trevliga människor.. ja hoppas det ska bli lika trevligt att jobba tillsammans..

En sak som ja fick reda på idag är att de inte firar nån valborg här... hmm.. vad ska då jag göra? nån som har nå förslag på vad man kan göra här i sogndal?=)
Kanske ska göra en egen brasa med några pinnar och köpa en corona på matbutiken!! Eller inte...

Efter jobbet imorgon ska vi ha egenvård=) haha.. ja kom i rättans tid.. då kan ja färga håret igen.. i hopp om  att inte tappa det=)
Nejdå.. håll er lugna.. ja ska förbli blond ett tag till=)

Happ.. dags å sova snart då.. blir trött när man inte har så mycke å dona med här i hytta!

hej så länge..

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback