Dag 3..

Publicerat: 2008-04-29 21:22:16
Idag har varit en bra dag igen..
Har haft mycke drop-in kunder idag.. Min första kund erbjöd jag att platta.. eller glatta som det heter på Norska..
Det var en herre,gansk ung men med väldigt lockigt hår.. tänkte att det kan vara kul å se med tanke på att det blir ganska stor skillnad. Han hade aldrig hört talas om att man kan göra så.. Antingen för att han e man eller för att han bor i Sogndal.. har märkt att de ligger lite efter i mode å trender här..
Iallfall.. så slutade det med att när han skulle g.. frågade han mig:-vad var det du sa att du tyckte jag skulle göra? -platta håret svarade jag.. Å han bokade en tid för det.. haha! Kanke var lite tokigt... ja mena just när han satt i stolen eller kanske så han kommer inå klipper sig nästa gång.. men men.. fann mig inte att svara heller! Han verka glad iallfall=)
Ann-kristin som är ansvarig på salongen var glad att jag erbjöd det så att de kan komma igång me något nytt i salongen..
Har börjat första norskan liiiite liite bättre.. men det tar sin lilla tid.. men efter en vecka här kommer ja nog vara ganska hemmastadd.
Efter jobbet åkte jag och en arbetskompis till idrottsanläggningen och körde pass.. var ett Step intervall pass.. rätt kul faktiskt, ja som inte alls brukar vara för ngt som har med kordination och göra..(tack johan för att du förstört mitt självförtroende på combaten:))
Vi jobbade både med step-bräda och stoor boll...

Sen var dagen i ända.. så e hemma nu och har nyss fått i mig lite käk.

Toan rinner.. kanske ledsen för att ja inte hälsat på de idag.. måste ta fram arbetsväskan å höra efter vad som e fel!

Hörs imån igen=)å då e det Valborg.. Men inte för mig... snyft! Ja hoppas alla lider en sväng me mig=)

Kram så länge!

Kommentarer ♥
♥ Ida

Jag som har försökt få med dig på step och aerobicspass!! Nu vet jag att du kan så inga ursäkter när du kommer hem=) Natti!

2008-04-29 @ 21:54:27
♥ Hanniii

Roligt att du va
på step=) å träffa lite folk!!haha kul med han som besällde tid för att plattahåret=) hahah
Pusss
på dejj

2008-04-29 @ 22:18:05
URL: http://lundinjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback