Dags för uppdatering..

Publicerat: 2007-09-19 21:15:35

Onsdag kväll och prov imorgon, ingen motivation för att plugga just nu så kommer att göra mitt bästa och jag kan det jag kan.. det brukar funka!

Står mitt i en period i livet då det händer såå mycket.. jag e påväg ut i "vuxenlivet" efter utbildning och allt.
Vad vill jag? Vill jag till stockholm? eller vart vill jag bo.. frågorna e många och dom surrar runt i mitt huvud hela hela tiden..

Om man får en sån möjlighet som Tony&guy finns det kanske inget att fundera på,eller? Men inget är klart ännu iaf!
Bara vänta å se å hoppas på det bästa.
 
Jag vill verkligen bli riktigt duktig så det kanske e dags å ta det stora steget å flytta härifrån, gillar iofs ändå inte borlänge, som stad, men trivs med alla mina vänner som jag skulle sakna såå mycket om ja flyttar..

nej.. nu ska jag inte ta ut ngt i förväg.. vi får allt se..

Håll tummarna! :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback